Breloki jako prezenty firmowe – przykłady
Upowszechnienie koncepcji wręczania prezentów firmowych sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na przygotowywanie drobnych upominków dla klientów. Czasami są to drobne przedmioty dedykowane zwykłym klientom, a w coraz większej liczbie przypadków drobne upominki wręczane są również klientom, którzy właśnie dołączyli do grona zwolenników marki.

Niemniej jednak istnieją uniwersalne prezenty, które można dostosować do potrzeb każdej firmy. Ich przykładem jest breloczek do kluczy – mały, praktyczny i bardzo nijaki, ale bardzo odpowiedni dla większości firm. Rzućmy okiem na przykład ich użycia.
Podświetlany brelok
Jeśli prowadzimy firmę, która zajmuje się oświetleniem – na przykład jego montażem, produkcją lamp w tym zakresie czy sprzedażą sprzętu AGD, to bardzo prawdopodobne. Dobrym rozwiązaniem może być wyposażenie breloczka w źródło światła, np. w postaci światła LED – nie tylko wspiera ekologię i nowoczesne trendy, ale także uosabia misję marki.
kółko na klucze
Praktyczny zakupoholik
Prowadzisz supermarket lub markę, która wspiera codzienne zakupy? Dobrym pomysłem byłoby zrobienie wisiorka, który również ma małą monetę – bez wartości, ale nadaje się na wózek w sklepie. W ten sposób skończy się problem Twoich klientów szukających zmiany przed dużym zakupem, a wdzięczność kupujących za markę wzrośnie.
Fantazyjny kształt
Dla osób, które prowadzą nietypowe interesy, np. sprzedaż artykułów zoologicznych, breloki są również ciekawym rozwiązaniem. Na przykład wystarczy, jeśli ich kształtem przypomina psa lub kota. Takie prezenty mogą być dodawane do paczek osób, które kupują duże sumy pieniędzy lub np. gdy ilość zakupów na prywatnym koncie klienta sklepu internetowego przekroczy określoną kwotę.
Z nazwą marki
Ta idea jest najbardziej oczywista, ponieważ wykorzystywana jest głównie przy sprzedaży nowych samochodów z salonu – chodzi oczywiście o breloczki z nazwą marki auta, której głównym elementem jest nadruk. Jednak to rozwiązanie może również zostać przekształcone w markę, która sprzedaje akcesoria bezpieczeństwa do domu lub produkuje zamki.
Wybierając breloczek w formie prezentu firmowego, należy pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy: spersonalizować prezent zgodnie z cechami klienta i marki. Upominki powinny być dopasowane do gustów klientów, inaczej będzie w przypadku ludzi biznesu po 40 roku życia i nastolatków, którzy lubią jeździć na rowerze.