Jak mądrze wybrać agencję fotograficzną

W przeszłości nazwisko fotografa to ktoś, kto przeszedł wiele szkoleń i miał wieloletnie doświadczenie w branży fotograficznej. Dzisiaj większość ludzi myśli, że kupno dobrego aparatu wystarczy, by określić się jako profesjonalny fotograf. Jeśli tak, to dlaczego najlepsi fotografowie mieliby nadal uczęszczać na kursy, czytać przewodniki innych ludzi i stale doskonalić swoje oczy, aby doskonalić swoje własne pole fotograficzne. Powiedziawszy to, należy wspomnieć o innej kwestii.

Jak mądrze wybrać agencję fotograficzną

Fotograf to self-made fotograf – to zdanie krążyło wśród fotografów od wielu lat. Fotografia komercyjna, produktowa czy ślubna – każda kategoria jest obsługiwana w zupełnie inny sposób i każdy, kto rozumie fotografię, rozpozna to. Opanowanie określonej dziedziny fotografii wymaga lat pracy, dużej ilości kursów i ciągłego rozwoju swoich talentów. „Bezużyteczne mięśnie umrą”. Jeśli ktoś pracuje 8 godzin dziennie i trenuje przez godzinę w weekendy, jak może być idealny?

Idealna agencja fotograficzna

Nie zaleca się zatrudniania fotografów, którzy nie mają własnej firmy. Ponieważ nie rozpoczął jeszcze własnej działalności, oznacza to, że ma niewielką liczbę zamówień. Uważa, że ​​nie ma sensu inwestować w koszty transportu, koszty wywołania zdjęć i inne podstawowe koszty, ponieważ ma bardzo mało zamówień. Nie ma wielu zadań dla profesjonalnych fotografów, a terminy są zaplanowane z wyprzedzeniem.

Kiedy agencja fotograficzna już działa, kiedy należy rozpocząć przegląd. Jeśli na stronie nie ma daty startu, oznacza to, że jest to bardzo młoda firma. Doświadczenie i czas są nierozłączne, więc weź to pod uwagę.
Fotograf nie jest w stanie zrobić idealnego zdjęcia. Kiedy jednoosobowa agencja fotograficzna twierdzi, że może robić każdy rodzaj fotografii, nie jest to prawdą, chyba że nie oczekujesz zdjęć z najwyższej półki.

Tak naprawdę są to trzy podstawowe punkty, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze agencji fotograficznej. Warto również gruntownie potwierdzić wiarygodność usług fotograficznych patrząc na portfel inwestycyjny – im bogatsza i bardziej znana firma/osoba, tym pewniej jest to instytucja rozumiejąca zaawansowane usługi fotograficzne.

Następnie zapytaj, kto będzie odpowiedzialny za dany rodzaj usługi fotograficznej – jeśli polecisz różnych fotografów do każdego rodzaju fotografii, możesz być w 100% pewien czy jest to fotografia produktowa czy fotografia komercyjna, wszystko zostanie zrobione i klienci będą zadowoleni

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *